Tuesday, September 13, 2016

Barocul in muzica - muzica clasica , barocul






+

Muzica clasica & Bdquo; Muzica este Ceva admirabil şi totuşi omul Este a & acirc; t de Putin capabil Sa-i pătrundă secretele. Nu rezidă EA chiar & icirc; n Inima SA & rdquo; E. T. A. Hoffmann Baroc (& icirc; n italiană şi portugheză Barocco e icirc;. N Franceza şi engleză barocco) desemnează SIMULTAN o Perioada & icirc; n istoria europeană Dar Si un curent cura artistica un fost generat & icirc; n Roma, Italia, e icirc; n anilor jurul 1600 migr & acirc; ND şi fiind relativ rapida asimilat & icirc; n Celelalte ţări şi Culturi EUROPENE, de unde un Migrat Apoi icirc Si &; n cele Două Americi Dar Si & icirc; n old ale părţi lumii. Noţiunea de barocca includono şi anumit un stil muzical, cura un apărut Putin mai t & acirc; rziu dicembre & acirc; t Perioada considerată barocco pentru Pictura, Sculptura şi Arhitectura. Johann Sebastian Bach, Antonio Vivaldi şi Georg Friedrich Händel sunt compozitorii cei mai de Seama ai di barocco stilului muzical. Unul din elementele specifice ale muzicii barocului, aidoma artelor vizuale barocco, este ornamentaţia Bogata, exhausivă, superflua uneori. Atunci C & acirc; ND barocul un LASAT loc clasicismului & icirc; n Arta, acest elemento a fost sau diminuat sensibil chiar s-a pierdut. Nasterea Operei Folosirea termenului barocca pentru Perioada muzicală şi compozitorii cura au Compus & icirc; n stil barocco este de folosinţă relativ recentă, Propus fiind şi pentru folosit prima dei dati di Curt Sachs & icirc; n & 1919 icirc; n limba Germana. & Icirc; n Alte Limbi, adjectivului baroc i-au trebuit decenii să se impună. Spre Exemplu, e icirc; n anii 1960, e icirc; NCA Mai existau controversia e icirc; n cercurile specialiştilor Dacă muzica, aparent at & acirc; t de diferită, un compozitorilor Johann Sebastian Bach, Fran & ccedil; ois Couperin, Jacopo Peri şi Antonio Vivaldi ar trebui etichetată la fel, baroc. Caracteristici ale muzicii barocului Sintetizarea scriiturii polifonice vocale un Renasterii (in scopul simplificarii tesutului melodico) Conduce catre aparita scriiturii omofone, pe de-o Pare, SI un tonalitatii functionale-gravitationale, pe de alta parte. Astfel, muzica barocului un & icirc; nceput prin un fi omofonică, dar un devenit Polifonica OData cu apariţia unor compozitori de talia lui Bach şi Haendel. pastrandu-si caracteristicile tonale-functionale. De fapt, cei doi au ridicat Polifonia muzicii baroce la un nivel de complexitate, Armonie şi muzicalitate Nemai & icirc; nt & acirc; lnite p & acirc; na atunci. Muzica barocului permitea improvizaţii, e icirc; ntruc & acirc; t adeseori notatia se reducea doar la prezenta basului cifrat. ca atare, interpreţii realizau adevarate improvizatii pornind de la reperele sugerate de aceasta scriitura. Dinamica era muzicii "terasată," & icirc; n sensul că adesea intensitatea Sonora se schimba neaşteptat. Muzica Avea un relativ ritmo continuo, iar tonalitatea sa epoca Majora (considerată un sugera Veselie) sau minora (considerată un sugera tristeţe). Forme muzicale ale muzicii barocco instrumentale Dansuri - bourre & eacute; . menuet. hornpipe. aria . allemande. courante. sarabanda. giga Suite de Dansuri - melodii & icirc; n aceeaşi cheie Armonica, cura sunt "& icirc; mpletite" & icirc; mpreună Basso Continuo - o Armonie unificatoare de punta omofonic, realizat de către următoarele Instrumente: Lauta, clavecin, violoncel şi contrabbasso. Sono o melodie curgătoare de punta soprano şi fundal solido de Bas punta. Un strumento porneşte o melodie cu o Tema şi este Imitat de un altul CE C & acirc - Fuga; NTA o piesă Polifonica. Sono doar mod delle Nazioni Unite, dar mai multe părţi (tema, contrasubiectul şi expunerea). Preludiu - o Introducere muzicală la O piesă muzicală bine structurată. Concerto Grosso - Sono Dinamica "terasată" pentru că este Acesta tipul de melodie; un grup Restr & acirc; ns c & acirc; NTA cu un grup mare. Tutti - strumento Fiecare PARTECIPA la acea bucata muzicală. Sonata - Piesă & icirc; n mai multe parti c & acirc; ntată de Unul sau Două instrumente. Cele trei parti sunt, de obicei, Repede / & icirc; ncet / Repede. Concerto - Piesă muzicală Complexa c & acirc; ntată de un strumento solista şi orchestra. Compozitori C & acirc; Teva exemple de compozitori consideraţi reprezentativi ai barocului & icirc; n Muzica si C & acirc; teva opere de-ale lor premuroso un fi BAROC fără nici un echivoc: Arcangelo Corelli (1653-1713) - Concerti grossi Johann Sebastian Bach (1685 - 1750) - Arta fugii D ietrich Buxtehude (1637 - 1707) Georg Friedrich H & auml; ndel (1685 - 1759) - Suita Muzica apelor Jean-Baptiste Lully (1632-1687) - Il Borghese Gentiluomo Claudio Monteverdi (1567-1643) Henry Purcell (1659-1595) - Dido şi Aeneas Jean-Philippe Rameau (1683-1764) Domenico Scarlatti (1685 - 1757) - Sonate pentru clavecin Georg Philipp Telemann (1681 - 1767) - Der Tag des Gerichts (Ziua Judecăţii) 1762 Antonio Vivaldi (1678 - 1741) - Inspiratie Armonica Un Exemplu de "dublu-barocco", imagistic şi muzical: portret al virtuosului violinista şi compozitor barocco Antonio Vivaldi, pictat & icirc; n stil barocco de către pictorul Fran & ccedil; ois Morellon La Cave, e icirc; n 1723.




No comments:

Post a Comment